♬ زاخـار بــــازی ♬ [RB:Rozblog_Js]
لوگو وب سایت

♬ زاخـار بــــازی ♬

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
  • نویسنده :
  • بازدید : 207 مشاهده
یک همکاری بی نظیر! کرک نهایی بازی Warhammer 40,000: Dawn of War III با همکاری مشترک BALDMAN و VOKSI منتشر شد! سومین سری از فرنچایز Dawn of War با عنوان Warhammer 40,000: Dawn of War III در شبکه استیم منتشر شد. باید گفت که این بازی، یک نسخه عالی از این سری قدیمی است. بازی Warhammer 40,000: Dawn of War III به خوبی تمامی ویژگی‌های مثبت نسخه‌های پیشین را در خود دارد و به خوبی هم آن‌ها را با المان‌های سبک استراتژیک ترکیب می‌کند. نتیجه این کار بازی‌ای شده است که عمق استراتژیک بسیار خوبی دارد. همچنین بخش داستانی بازی هم با اینکه بیش‌تر حکم یک بخش تمرینی را دارد، ولی هنوز هم به حد کافی طولانی بوده و تجربه آن لذت‌بخش است. از طرفی دیگر بازی به خوبی روی نیرو‌های الیت تمرکز کرده و این عامل باعث شده تا شاهد تاکتیک‌های جدیدی در بازی باشیم که همین امر نقطه برتری بازی در مقایسه با دیگر آثار استراتژیک است. Warhammer 40,000: Dawn of War III سرراست‌ترین نسخه از مجموعه‌ای است که همواره المان‌های عجیب و غریبی داشته است. همین امر هم باعث خواهد شد تا برخی از کاربران از بازی تعریف کنند و برخی با آن ارتباط برقرار نکنند. با این حال کیفیت کلی بازی و همچنین و مکانیزم‌های کاملا بهینه آن باعث شده‌اند تا شاهد تجربه خیلی خوبی باشیم و قطعا زمانی که محتویات بیش‌تری هم برای بازی عرضه شود، این اثر تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک خواهد شد.

Dawn.of.War.III.V4.0.0.16278.Steam.Rip PC-Fisher

|کرک نهایی بازی Warhammer.40000.Dawn.of.War.III.v.4.0.0.16278.Crack.by.BALDMAN.and.Voksi اضافه شد|



funh (سایت تفریحی سرگرمی و دانلود)]]>

  • نویسنده :
  • بازدید : 263 مشاهده
دانلود سریال عاشقانه

خلاصه داستان : «عاشقانه» سریال اجتماعی که در آن چند زوج جوان با آرامش در حال زندگی هستند ولی با ورود یک زن به زندگی این زوج ها آرامش آنها به هم میریزد…

گروه فیلم : اجتماعی

سال تولید : 1395

تعداد قسمت ها: 15 قسمت پخش در شبکه خانگی

کارگردان : منوچهر هادی

بازیگران سریال : محمدرضا گلزار، ساره بیات، پانته آ بهرام، بهاره کیان افشار، حمیدرضا پگاه، فرزاد فرزین، علیرضا زمانی نسب، حسین یاری، مسعود رایگان،  هومن سیدی، سارا رسول زاده و مهناز افشار



funh (سایت تفریحی سرگرمی و دانلود)]]>

  • نویسنده :
  • بازدید : 265 مشاهده
نام فیلم: Beauty and the Beast – دیو و دلبر
سال انتشار: ۲۰۱۷
ژانر: خانوادگی، فانتزی، موزیکال
مدت زمان: ۱۲۹دقیقه
مدت زمان سانسورشده: ۳۵ثانیه
کیفیت: BluRay 720p/BluRay 1080p/BluRay x265 720p
IMDB
زیرنویس فارسی: دارد
زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: یک شاهزاده مغرور و عصا قورت داده ( دن استیونز ) پس از اینکه مورد طلسم قرار گرفته و تبدیل به دیو ترسناکی می شود، مجبور می شود باقی عمر خود را در قصر زیبایش سپری کند و با خدمتکارانش که قوری و ساعت و … هستند سپری نماید. سالها از این جریان می گذرد و حالا ما در روستای محل زندگی دیو، با دختری زیبا به نام بل ( اما واتسون ) آشنا می شویم که قلبی سرشار از مهربانی دارد و زندگی شادی دارد. پس از اینکه پدرِ بل ( کوین کلاین ) که به قصر شاهزاده رفته، توسط او زندانی می شود، بل مجبور می شود نزد شاهزاده برود تا بتواند پدرش را نجات دهد و در همین زمان است که دیو و بل یک دل نه، صد دل عاشق یکدیگر می شوند و… (مووی مگ)


funh (سایت تفریحی سرگرمی و دانلود)]]>

  • نویسنده :
  • بازدید : 265 مشاهده
ویژگی اصلی گوشی‌های هوشمند ایجاد امکان استفاده از برنامه‌های کاربردی است و گوشی هوشمند بدون استفاده از این برنامه‌ها تفاوت چندانی با گوشی معمولی ندارد. کافه‌بازار (بازار اندروید) که متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان می‌باشد، محلی برای دانلود برنامه‌های اندرویدی است که به‌طور ویژه به کاربران فارسی‌زبان سرویس‌دهی می‌کند و ده‌ها هزار برنامه که توسط هزاران توسعه‌دهنده تهیه شده‌اند، از طریق آن قابل دسترسی هستند. بازار دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت است و توسط این مرکز برای انجام پرداخت آنلاین مشتریان احراز هویت شده‌است. شما با کمک این برنامه قادر خواهید بود تا برنامه های موجود در کافه بازار که در واقع گلچینی از بهترین ها و جدیدترین های اندروید مارکت می باشد به راحتی دریافت و استفاده نمایید. این نرم افزار بر روی تمامی نسخه های اندروید قابل اجرا می باشد. بازار را می توان قوی ترین نرم افزار مارکت اندروید برای ایرانی ها دانست که بدون هیچ گونه محدودیتی خدمت رسانی می کند. پشتیبانی از دو زبان انگلیسی و فارسی، وجود ۲۵بخش مختلف در دسته بندی نرم افزار، آپدیت های هماهنگ با پلی استور و … این نرم افزار را به یک غول همه فن حریف برای کاربران ایرانی تبدیل کرده است.



funh (سایت تفریحی سرگرمی و دانلود)]]>